POWERED BY ESCIA
Recensie: Zes graden – huiveringwekkende update
Must-read #115: Onzichtbare vrouwen
Recensie: Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn – goed overzicht
Recensie: Free – hoe verdien je aan Gratis?
Familie: neef Menno Lanting
Opinie: Leiderschap ontraadseld – compleet maar gedateerd
Must-read #114: Patronen
Opinie: Is China nog te stoppen? – waarschuwing
Recensie: Communicator – bloemrijk en blog-achtig
Samenvatting van – Ruis
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
  • 0
HomeWinkelOnderwerpMarketing & VerkoopSamenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0
  • Cover van Ruis, met 60 minuten leestijd en 10% lezen, 100% leren erbij.

    Samenvatting van Daniel Kahneman’s Ruis

    €2,50
  • Cover Samenvatting De meeste mensen deugen

    Samenvatting van Rutger Bregman’s De meeste mensen deugen

    €2,49

Samenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0

€0,99

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing.

Artikelnummer: 1a-1-18 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: digitaal, omnichannel, content marketing, samenvatting, merk, verkopen, customer journey, Philip Kotler, Marketing 4.0, social media, marketing, big data
Delen
FacebookTwitterPinterestLinkedinWhatsappEmail
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing. Val op en creëer WOW-momenten. Bouw een loyale klantenkring op die van zich laat horen. Leer wie de toekomst van de klantkeuze vorm zal geven.

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370719921

Leestijd

15 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

16-2-2018

Related products

  • Samenvatting van Daniel H. Pink’s Drive

    €1,99 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Robert Cialdini’s Invloed

    €3,99 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting Donuteconomie

    Samenvatting van Kate Raworth’s Donuteconomie

    €2,49 Toevoegen aan winkelwagen

Productcategorieën

  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Duurzaamheid & Innovatie
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek
  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek

< Terug naar etalage

Product Filter

Close

Close

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Recensie: Zes graden – huiveringwekkende update

  • Must-read #115: Onzichtbare vrouwen

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Shopping Cart

Close

Geen producten in de winkelwagen.

Close