1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
POWERED BY ESCIA
Must-read #78: Getting things done
Uit het transformatiemoeras – met een puzzel
Hoe-boek voor wendbaarheid – Afwisselend doe-boek
De beste managementboeken van Q1-2021
De waarde van alles – nieuwe samenvatting!
Must-read #77: De betekeniseconomie
Het vliegwieleffect – kort en krachtig
Managementboeken ruilen april 2021
Hoe we een klimaatramp kunnen vermijden – door...
Must-read #76: Invloed
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
0
HomeWinkelSamenvattingenSamenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0

Samenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0

€0.99

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing.

Artikelnummer: 1a-1-18 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: samenvatting, verkopen, customer journey, Philip Kotler, Marketing 4.0, social media, marketing, big data, digitaal, omnichannel, content marketing, merk
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Beschrijving

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing. Val op en creëer WOW-momenten. Bouw een loyale klantenkring op die van zich laat horen. Leer wie de toekomst van de klantkeuze vorm zal geven.

Extra informatie

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370719921

Leestijd

15 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

16-2-2018

Gerelateerde producten

  • Samenvatting Donuteconomie

    Samenvatting van Kate Raworth’s Donuteconomie

    €2.49
    In winkelmand
  • Samenvatting van Adam Grant’s Het Kan Ook Anders

    €2.99
    In winkelmand
  • Samenvatting van Stephen R Covey’s De 7 Eigenschappen van Effectief Leiderschap

    €3.49
    In winkelmand

Productcategorieën

  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek
  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Duurzaamheid & Innovatie
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek

< Terug naar etalage

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Must-read #78: Getting things done

  • Uit het transformatiemoeras – met een puzzel

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

Volumekorting: bij elk extra product binnen één bestelling krijg je 1% extra korting tot een maximum van 25% Sluiten