1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
POWERED BY ESCIA
Must-read #72: De Corporate Tribe
Smart Humanity – gevarieerd en relevant
Achteruitkijken en vooruitplannen #3
Handboek voor talententeams – compact en compleet
De 11 best bekeken recensies van Q4 2020
Must-read #71: Homo Deus
Handboek voor talent – Opiny
Macht aan de aardige mens – Opiny
11 mustigste must-read boeken aller tijden, editie 2020
Ik weet je wachtwoord – niet alle mensen...
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
0
HomeWinkelSamenvattingenSamenvatting van Robert Cialdini’s De Kracht van Timing (Pre-suasion)

Samenvatting van Robert Cialdini’s De Kracht van Timing (Pre-suasion)

€2.49

Handige, 30 minuten Nederlandstalige samenvatting van Pre-suasion uit 2016. Sociaal-psycholoog Robert Cialdini legt uit wat het toppunt van overtuigen is en laat zien dat het geheim niet het bericht zelf is, maar het juiste moment net voordat het bericht wordt afgeleverd. Een uitgebreide serie studies en verslagen, van succesvolle reclamecampagnes tot oorlogspropaganda, illustreert zijn stelling.

Artikelnummer: 1a-1-7 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: gedrag, communicatie, samenvatting, beïnvloeden, invloed, overtuigen, besluitvorming, gedragseconomie, gedragswetenschap, Robert Cialdini, Presuasion, De kracht van timing
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Beschrijving

Handige, 30 minuten Nederlandstalige samenvatting van Pre-suasion (2016). Sociaal-psycholoog Robert Cialdini legt uit wat het toppunt van overtuigen is en laat zien dat het geheim niet het bericht zelf is, maar het juiste moment net voordat het bericht wordt afgeleverd.
Wat is het verschil tussen gemiddelde overtuigingskracht en buitengewoon succesvolle overtuigingskracht? Cialdini gebruikt opnieuw de combinatie van grondige wetenschappelijke research en toegankelijk schrijven, die van zijn vorige boek, Invloed, een bestseller maakte. Hij legt uit hoe de beste verkopers gebruik maken van “bevoorrechte momenten om te veranderen”, waarin toehoorders ontvankelijk voor het bericht worden, al voordat zij het ontvangen. Optimaal overtuigen wordt mogelijk gemaakt door optimaal voor te bereiden. Om gedachten te veranderen, wordt eerst de gemoedstoestand veranderd.
Dit boek, meer dan 30 jaar na zijn bestseller ‘Invloed’, baseert zich op Cialdini’s ervaring als de meest geciteerde sociaal-psycholoog van deze tijd en legt de methoden van meester-verkopers uit. Een uitgebreide serie studies en verslagen, van succesvolle reclamecampagnes tot oorlogspropaganda, illustreert hoe kunstig ergens de aandacht op vestigen leidt tot positieve resultaten.

Extra informatie

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370714100

Leestijd

30 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

27-1-2017

Gerelateerde producten

  • Samenvatting van Ken Blanchard’s Gung Ho!

    €0.99
    In winkelmand
  • Samenvatting Feilbare Kahnemen

    Samenvatting van Daniel Kahneman’s Ons Feilbare Denken

    €3.49
    In winkelmand
  • Samenvatting van Menno Lanting’s Olietankers en Speedboten

    €1.99
    In winkelmand

Productcategorieën

  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek
  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Duurzaamheid & Innovatie
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek

< Terug naar etalage

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Must-read #72: De Corporate Tribe

  • Smart Humanity – gevarieerd en relevant

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

Volumekorting: bij elk extra product binnen één bestelling krijg je 1% extra korting tot een maximum van 25% Sluiten