POWERED BY ESCIA
Must-read #115: Onzichtbare vrouwen
Recensie: Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn – goed overzicht
Recensie: Free – hoe verdien je aan Gratis?
Familie: neef Menno Lanting
Opinie: Leiderschap ontraadseld – compleet maar gedateerd
Must-read #114: Patronen
Opinie: Is China nog te stoppen? – waarschuwing
Recensie: Communicator – bloemrijk en blog-achtig
Samenvatting van – Ruis
Opinie: Het maakbare brein – boeiend
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
  • 0
HomeWinkelSamenvattingenSamenvatting van Robert Cialdini’s De Kracht van Timing (Pre-suasion)
  • Cover van Ruis, met 60 minuten leestijd en 10% lezen, 100% leren erbij.

    Samenvatting van Daniel Kahneman’s Ruis

    €2,50
  • Cover Samenvatting De meeste mensen deugen

    Samenvatting van Rutger Bregman’s De meeste mensen deugen

    €2,49

Samenvatting van Robert Cialdini’s De Kracht van Timing (Pre-suasion)

€2,49

Handige, 30 minuten Nederlandstalige samenvatting van Pre-suasion uit 2016. Sociaal-psycholoog Robert Cialdini legt uit wat het toppunt van overtuigen is en laat zien dat het geheim niet het bericht zelf is, maar het juiste moment net voordat het bericht wordt afgeleverd. Een uitgebreide serie studies en verslagen, van succesvolle reclamecampagnes tot oorlogspropaganda, illustreert zijn stelling.

Artikelnummer: 1a-1-7 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: communicatie, samenvatting, beïnvloeden, invloed, overtuigen, besluitvorming, gedragseconomie, gedragswetenschap, Robert Cialdini, Presuasion, gedrag, De kracht van timing
Delen
FacebookTwitterPinterestLinkedinWhatsappEmail
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Handige, 30 minuten Nederlandstalige samenvatting van Pre-suasion (2016). Sociaal-psycholoog Robert Cialdini legt uit wat het toppunt van overtuigen is en laat zien dat het geheim niet het bericht zelf is, maar het juiste moment net voordat het bericht wordt afgeleverd.

Wat is het verschil tussen gemiddelde overtuigingskracht en buitengewoon succesvolle overtuigingskracht? Cialdini gebruikt opnieuw de combinatie van grondige wetenschappelijke research en toegankelijk schrijven, die van zijn vorige boek, Invloed, een bestseller maakte. Hij legt uit hoe de beste verkopers gebruik maken van “bevoorrechte momenten om te veranderen”, waarin toehoorders ontvankelijk voor het bericht worden, al voordat zij het ontvangen. Optimaal overtuigen wordt mogelijk gemaakt door optimaal voor te bereiden. Om gedachten te veranderen, wordt eerst de gemoedstoestand veranderd.
Dit boek, meer dan 30 jaar na zijn bestseller ‘Invloed’, baseert zich op Cialdini’s ervaring als de meest geciteerde sociaal-psycholoog van deze tijd en legt de methoden van meester-verkopers uit. Een uitgebreide serie studies en verslagen, van succesvolle reclamecampagnes tot oorlogspropaganda, illustreert hoe kunstig ergens de aandacht op vestigen leidt tot positieve resultaten.

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370714100

Leestijd

30 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

27-1-2017

Related products

  • Samenvatting van Simon Sinek’s Begin Met Het Waarom

    €2,99 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Daniel H. Pink’s Drive

    €1,99 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Jos Burgers’ De Wet van Snuf

    €0,99 Toevoegen aan winkelwagen

Productcategorieën

  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek
  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek
    • Duurzaamheid & Innovatie

< Terug naar etalage

Product Filter

Close

Close

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Must-read #115: Onzichtbare vrouwen

  • Recensie: Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn – goed overzicht

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Shopping Cart

Close

Geen producten in de winkelwagen.

Close