POWERED BY ESCIA
Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?
Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog
Recensie: Help! Het is hier een beestenbende – lezenswaardig
Nexus – leren van historische veranderingen
Recensie: O nee dit gaat over mij – pittig
11 goede voornemens voor 2025
De beste managementboeken van Q4-2024
Recensie: Stil – warm bad voor introverten
Recensie: Ik wil iets van jou, jij wilt iets van mij – leuk!
Recensie: Cultures of Growth – teleurstellend
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
  • 0
recensie managementboek
Marketing, Verkoop

Extreem klantgericht – Opiny

by Elly 04/09/2019
04/09/2019
1,1K

Ik las Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge. Wat was mijn opinie over dit boek? Ik geef je een mini-recensie van max 1 minuut leestijd.

Dit boek stelt dat maatschappelijke impact maken plus commerciële slagkracht hebben plus waardevolle klantrelaties ontwikkelen, je zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk maakt. Dat willen we allemaal wel!

Maatschappelijke impact maken klinkt misschien als onbegonnen werk, maar bedenk dat ook poffertjes begonnen zijn als een druppel op een gloeiende plaat!

Bij commerciële slagkracht komt netvliesmanagement aan de orde: zichtbaar blijven bij je klanten op veel verschillende manieren: koffiedrinken, seminar, socmed, klantendag…

Zulke leuke vondsten of quotes maken dit boek een feestje om te lezen en de vele hele praktische voorbeelden maken het ook goed bruikbaar. Echter, het is niet verschrikkelijk origineel als je al veel over klantgericht werken hebt gelezen. Wel prima als ‘opfrisser’!

Ik gaf het 3 1/2 *

Meerlezen of kopen?

 

0 reacties 0 FacebookTwitterPinterestLinkedinWhatsappEmail
Vorig bericht
Excelleren in service – Opiny
Volgend bericht
De zelfbewuste leider – onderzoekt zijn gedachten.

Laat een reactie achter Annuleren

Over Elly

Over Elly

Elly Stroo Cloeck

Ik heb 40 jaar (management-)ervaring op GRC, Financieel en Internal Audit gebied. Die gebruik ik voor mijn recensies, samenvattingen en leestoetsen.

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?

  • Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

Shopping Cart

Close

Geen producten in de winkelwagen.

Close