Ik las Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge. Wat was mijn opinie over dit boek? Ik geef je een mini-recensie van max 1 minuut leestijd.
Dit boek stelt dat maatschappelijke impact maken plus commerciële slagkracht hebben plus waardevolle klantrelaties ontwikkelen, je zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk maakt. Dat willen we allemaal wel!
Maatschappelijke impact maken klinkt misschien als onbegonnen werk, maar bedenk dat ook poffertjes begonnen zijn als een druppel op een gloeiende plaat!
Bij commerciële slagkracht komt netvliesmanagement aan de orde: zichtbaar blijven bij je klanten op veel verschillende manieren: koffiedrinken, seminar, socmed, klantendag…
Zulke leuke vondsten of quotes maken dit boek een feestje om te lezen en de vele hele praktische voorbeelden maken het ook goed bruikbaar. Echter, het is niet verschrikkelijk origineel als je al veel over klantgericht werken hebt gelezen. Wel prima als ‘opfrisser’!
Ik gaf het 3 1/2 *