Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing. Val op en creëer WOW-momenten. Bouw een loyale klantenkring op die van zich laat horen. Leer wie de toekomst van de klantkeuze vorm zal geven.
Bekijk winkelwagen “Samenvatting van Berthold Gunster’s Ja-maar, Wat Als Alles Lukt?” is toegevoegd aan je winkelwagen.
Samenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0
€0,99 €0,98
Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing.
Artikelnummer: 1a-1-18
Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop
Tags: Philip Kotler, Marketing 4.0, social media, marketing, big data, digitaal, omnichannel, content marketing, samenvatting, merk, verkopen, customer journey
Uitvoering | E-book |
---|---|
ISBN | 9781370719921 |
Leestijd | 15 minuten |
Uitgever | ESCIA |
Auteur | Elly Stroo Cloeck |
Publicatiedatum | 16-2-2018 |
Related products
Close