POWERED BY ESCIA
Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?
Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog
Recensie: Help! Het is hier een beestenbende – lezenswaardig
Nexus – leren van historische veranderingen
Recensie: O nee dit gaat over mij – pittig
11 goede voornemens voor 2025
De beste managementboeken van Q4-2024
Recensie: Stil – warm bad voor introverten
Recensie: Ik wil iets van jou, jij wilt iets van mij – leuk!
Recensie: Cultures of Growth – teleurstellend
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
  • 1
“Samenvatting van Tony Crabbe’s Nooit Meer Te Druk” is toegevoegd aan je winkelwagen. Bekijk winkelwagen
HomeWinkelSamenvattingenSamenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0
  • Impressie van Roos Vonk’s Mijn ego heeft altijd gelijk

    €0,99 €0,98
  • Cover De toekomstformule

    Impressie van Jo Caudron’s De toekomstformule

    €0,99 €0,98

Samenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0

€0,99 €0,98

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing.

Artikelnummer: 1a-1-18 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: marketing, big data, digitaal, omnichannel, content marketing, samenvatting, merk, verkopen, customer journey, Philip Kotler, Marketing 4.0, social media
Delen
FacebookTwitterPinterestLinkedinWhatsappEmail
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing. Val op en creëer WOW-momenten. Bouw een loyale klantenkring op die van zich laat horen. Leer wie de toekomst van de klantkeuze vorm zal geven.

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370719921

Leestijd

15 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

16-2-2018

Related products

  • Samenvatting van Ken Blanchard's Gung Ho!

    Samenvatting van Ken Blanchard’s Gung Ho!

    €0,99 €0,98 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Maurice Franssen & Michelle Arets' Management Control

    Samenvatting van Maurice Franssen & Michelle Arets’ Management Control

    €2,49 €2,47 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Menno Lanting's Olietankers en Speedboten

    Samenvatting van Menno Lanting’s Olietankers en Speedboten

    €1,99 €1,97 Toevoegen aan winkelwagen

Productcategorieën

  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek
  • Impressies
    • -PDF & ePub & MP3
  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek
    • Duurzaamheid & Innovatie
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap

< Terug naar etalage

Product Filter

Close

Close

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?

  • Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

Shopping Cart

Close
  • × Samenvatting van Tony Crabbe's Nooit Meer Te DrukSamenvatting van Tony Crabbe's Nooit Meer Te Druk
    1 × €2,49

Subtotaal: €2,49

Bekijk winkelwagenAfrekenen

Close