POWERED BY ESCIA
Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?
Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog
Recensie: Help! Het is hier een beestenbende – lezenswaardig
Nexus – leren van historische veranderingen
Recensie: O nee dit gaat over mij – pittig
11 goede voornemens voor 2025
De beste managementboeken van Q4-2024
Recensie: Stil – warm bad voor introverten
Recensie: Ik wil iets van jou, jij wilt iets van mij – leuk!
Recensie: Cultures of Growth – teleurstellend
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
  • 1
“Samenvatting van Maurice Franssen & Michelle Arets’ Management Control” is toegevoegd aan je winkelwagen. Bekijk winkelwagen
HomeWinkelSamenvattingenSamenvatting van Robert Cialdini’s De Kracht van Timing (Pre-suasion)
  • Impressie van Roos Vonk’s Mijn ego heeft altijd gelijk

    €0,99 €0,98
  • Cover De toekomstformule

    Impressie van Jo Caudron’s De toekomstformule

    €0,99 €0,98

Samenvatting van Robert Cialdini’s De Kracht van Timing (Pre-suasion)

€2,49 €2,47

Handige, 30 minuten Nederlandstalige samenvatting van Pre-suasion uit 2016. Sociaal-psycholoog Robert Cialdini legt uit wat het toppunt van overtuigen is en laat zien dat het geheim niet het bericht zelf is, maar het juiste moment net voordat het bericht wordt afgeleverd. Een uitgebreide serie studies en verslagen, van succesvolle reclamecampagnes tot oorlogspropaganda, illustreert zijn stelling.

Artikelnummer: 1a-1-7 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: besluitvorming, gedragseconomie, gedragswetenschap, Robert Cialdini, Presuasion, gedrag, De kracht van timing, communicatie, samenvatting, beïnvloeden, invloed, overtuigen
Delen
FacebookTwitterPinterestLinkedinWhatsappEmail
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Handige, 30 minuten Nederlandstalige samenvatting van Pre-suasion (2016). Sociaal-psycholoog Robert Cialdini legt uit wat het toppunt van overtuigen is en laat zien dat het geheim niet het bericht zelf is, maar het juiste moment net voordat het bericht wordt afgeleverd.

Wat is het verschil tussen gemiddelde overtuigingskracht en buitengewoon succesvolle overtuigingskracht? Cialdini gebruikt opnieuw de combinatie van grondige wetenschappelijke research en toegankelijk schrijven, die van zijn vorige boek, Invloed, een bestseller maakte. Hij legt uit hoe de beste verkopers gebruik maken van “bevoorrechte momenten om te veranderen”, waarin toehoorders ontvankelijk voor het bericht worden, al voordat zij het ontvangen. Optimaal overtuigen wordt mogelijk gemaakt door optimaal voor te bereiden. Om gedachten te veranderen, wordt eerst de gemoedstoestand veranderd.
Dit boek, meer dan 30 jaar na zijn bestseller ‘Invloed’, baseert zich op Cialdini’s ervaring als de meest geciteerde sociaal-psycholoog van deze tijd en legt de methoden van meester-verkopers uit. Een uitgebreide serie studies en verslagen, van succesvolle reclamecampagnes tot oorlogspropaganda, illustreert hoe kunstig ergens de aandacht op vestigen leidt tot positieve resultaten.

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370714100

Leestijd

30 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

27-1-2017

Related products

  • Samenvatting Donuteconomie

    Samenvatting van Kate Raworth’s Donuteconomie

    €2,49 €2,47 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Philip Kotler's Marketing 4.0

    Samenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0

    €0,99 €0,98 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Ken Blanchard's Gung Ho!

    Samenvatting van Ken Blanchard’s Gung Ho!

    €0,99 €0,98 Toevoegen aan winkelwagen

Productcategorieën

  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek
  • Impressies
    • -PDF & ePub & MP3
  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek
    • Duurzaamheid & Innovatie
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap

< Terug naar etalage

Product Filter

Close

Close

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?

  • Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

Shopping Cart

Close
  • × Samenvatting van Maurice Franssen & Michelle Arets' Management ControlSamenvatting van Maurice Franssen & Michelle Arets' Management Control
    1 × €2,49

Subtotaal: €2,49

Bekijk winkelwagenAfrekenen

Close