POWERED BY ESCIA
Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?
Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog
Recensie: Help! Het is hier een beestenbende – lezenswaardig
Nexus – leren van historische veranderingen
Recensie: O nee dit gaat over mij – pittig
11 goede voornemens voor 2025
De beste managementboeken van Q4-2024
Recensie: Stil – warm bad voor introverten
Recensie: Ik wil iets van jou, jij wilt iets van mij – leuk!
Recensie: Cultures of Growth – teleurstellend
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
  • 1
“Samenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0” is toegevoegd aan je winkelwagen. Bekijk winkelwagen
HomeWinkelSamenvattingenSamenvatting van Robert Cialdini’s Invloed
  • Impressie van Roos Vonk’s Mijn ego heeft altijd gelijk

    €0,99 €0,98
  • Cover De toekomstformule

    Impressie van Jo Caudron’s De toekomstformule

    €0,99 €0,98

Samenvatting van Robert Cialdini’s Invloed

€3,99 €3,95

Efficiënte, in 45 minuten te lezen Nederlandstalige samenvatting van Invloed, de klassieker uit 1984 die in 2013 geheel is herzien en nog aantrekkelijker is gemaakt met recente inzichten, onderzoeken en voorbeelden van beïnvloedingstechnieken. Het boek is een overzicht van de psychologie van ‘meegaandheid’ waarin we ontdekken welke factoren maken dat we (automatisch) ‘ja’ zeggen tegen een verzoek.

Artikelnummer: 1a-1-8 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: Robert Cialdini, Influence, overhalen, verkopen, psychologie, gedrag, samenvatting, beïnvloeden, invloed, besluitvorming, gedragswetenschap
Delen
FacebookTwitterPinterestLinkedinWhatsappEmail
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Efficiënte, in 45 minuten te lezen Nederlandstalige samenvatting van Invloed, de klassieker uit 1984 die in 2013 geheel is herzien en nog aantrekkelijker is gemaakt met recente inzichten, onderzoeken en voorbeelden. Het boek Invloed- wetenschap en praktijk- is een overzicht van de psychologie van ‘meegaandheid’, waarin we ontdekken welke factoren maken dat we ‘ja’ zeggen tegen een verzoek. Cialdini gebruikt aansprekende voorbeelden en wetenschappelijk onderzoek, maar ook zijn eigen ervaringen als ‘undercover’ fondsenwerver, verkoper en allerlei andere functies in organisaties die verleidingstactieken gebruiken om ons ‘ja’ te laten zeggen. Cialdini classificeert de verleidingstactieken in zes categoriën, gebaseerd op de psychologische principes die het menselijk gedrag bepalen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, aardig vinden, autoriteit en schaarste. In deze editie is er meer aandacht voor sociale effecten zoals de besmettelijkheid van obesitas en geweld, het gebruik van online banners en geuren, hoe verleiden werkt in andere culturen. Er zijn nieuwe inzichten uit research en gebruiken uit Latijns-Amerika, het Verre Oosten en Centraal-Europa. Ook is er meer wetenschappelijk bewijs over hoe het beïnvloedingsproces werkt Een voorbeeld: hersenscans laten zien hoe de vuistregel duur = goed werkt, die mensen overtuigt dat een duurder product beter is dan een identiek, goedkoper, product. Maar ook meer aandacht voor ‘hoe je nee zegt’. Er is nieuw bewijs die de lezers helpt hun eigen kwetsbaarheden te ontdekken voor verschillende overtuigingstechnieken. Het aantal ‘Lezers ervaringen’ is verdubbeld: lezers van eerdere edities beschrijven hun persoonlijke ervaringen met een principe. Deze ervaringen zijn het populairste deel van het boek!

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370572182

Leestijd

45 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

23-5-2017

Related products

  • Samenvatting van Jitske Kramer's Deep Democracy

    Samenvatting van Jitske Kramer’s Deep Democracy

    €2,49 €2,47 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting van Adam Grant's Het Kan Ook Anders

    Samenvatting van Adam Grant’s Het Kan Ook Anders

    €2,99 €2,96 Toevoegen aan winkelwagen
  • Samenvatting Donuteconomie

    Samenvatting van Kate Raworth’s Donuteconomie

    €2,49 €2,47 Toevoegen aan winkelwagen

Productcategorieën

  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek
  • Impressies
    • -PDF & ePub & MP3
  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek
    • Duurzaamheid & Innovatie
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap

< Terug naar etalage

Product Filter

Close

Close

DE NIEUWSTE BLOGS

  • Recensie: Green hearts – Great business – met sterrenstof?

  • Recensie: De kunst van niet kiezen – fraai betoog

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Minibiebjes
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

Shopping Cart

Close
  • × Samenvatting van Philip Kotler's Marketing 4.0Samenvatting van Philip Kotler's Marketing 4.0
    1 × €0,99

Subtotaal: €0,99

Bekijk winkelwagenAfrekenen

Close