1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
POWERED BY ESCIA
DIY Goeroe – Doe het zelf
Must-read #74: No logo
The future of shopping – relevanter dan ooit
Winactie #3 managementboeken voor kopers
Leading in Digital Security – een schatkist van...
Must-read #73: De vijfde discipline
Succes met Big Data – met een handig...
Groene boeken business
De kracht van het NU – Non cogito,...
Must-read #72: De Corporate Tribe
1001 Managementboeken
  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP
1
HomeWinkelSamenvattingenSamenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0
Winkelmand bekijken “Samenvatting van Malcolm Gladwell’s Intuïtie” is toegevoegd aan je winkelmand.

Samenvatting van Philip Kotler’s Marketing 4.0

€0.99

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing.

Artikelnummer: 1a-1-18 Categorieën: Samenvattingen, PDF & ePub, Marketing & Verkoop Tags: samenvatting, verkopen, customer journey, Philip Kotler, Marketing 4.0, social media, marketing, big data, digitaal, omnichannel, content marketing, merk
  • Beschrijving
  • Extra informatie

Beschrijving

Efficiënte, in 15 minuten te lezen samenvatting van het eind 2016 verschenen boek Marketing 4.0 van marketing-goeroe Philip Kotler. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is hèt handboek voor het nieuwe marketen, dat je de weg wijst in de verbonden wereld en het veranderende consumentenlandschap om effectiever meer klanten te bereiken. Ontdek de nieuwe regels van marketing. Val op en creëer WOW-momenten. Bouw een loyale klantenkring op die van zich laat horen. Leer wie de toekomst van de klantkeuze vorm zal geven.

Extra informatie

Uitvoering

E-book

ISBN

9781370719921

Leestijd

15 minuten

Uitgever

ESCIA

Auteur

Elly Stroo Cloeck

Publicatiedatum

16-2-2018

Gerelateerde producten

  • Samenvatting van Stephen R Covey’s De 7 Eigenschappen van Effectief Leiderschap

    €3.49
    In winkelmand
  • Samenvatting van Jaap Bressers’ Waar Een Wiel Is, Is Een Weg

    €0.99
    In winkelmand
  • Samenvatting van Ken Blanchard’s Gung Ho!

    €0.99
    In winkelmand

Productcategorieën

  • Samenvattingen
    • PDF & ePub
    • Audioboek
  • Leestoetsen
  • Onderwerp
    • Duurzaamheid & Innovatie
    • Filosofie & Spiritualiteit
    • Finance, Audit & GRC
    • Maatschappij & Economie
    • Management, Team & Organisatie
    • Marketing & Verkoop
    • Persoonlijke effectiviteit & Leiderschap
    • Psychologie, Cultuur & Ethiek

< Terug naar etalage

DE NIEUWSTE BLOGS

  • DIY Goeroe – Doe het zelf

  • Must-read #74: No logo

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor mijn kwartalige nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste must read boeken, samenvattingen, leestoetsen en recensies!

  • MUST READ
  • RECENSIES
  • SAMENVATTINGEN
  • EDUCATIE
  • Specials
    • Managementboeken ruilen
    • #MGTBOEK2020
    • Winacties
  • BLOG
  • OVER
  • SHOP

Copyright 2020 - ESCIA - 1001 Management Boeken | Gebouwd door Appel en Eelman

Volumekorting: bij elk extra product binnen één bestelling krijg je 1% extra korting tot een maximum van 25% Sluiten